Ik heb op maandag 19 juni een telefonische bestelling gedaan voor een totaalpakket van KPN met TV+internet (glasvezel) en KPN mobiel. De reden van overstap is dan KPN dit pakket goedkoper en met sneller internet aan kon bieden dan Vodafone/ziggo.
Glasvezel is fysiek bij mij aangelegd op 23 juni. Ik verwachtte de hardware van KPN dan ook snel te ontvangen. Dit bleef echter uit waarna ik belde met de klantenservice.
In het kort: Na héél veel (onaangename) telefoontjes is me duidelijk geworden dat:
-KPN en KPN netwerk niet direct met elkaar samenwerken.
-Er bij KPN netwerk systematisch niet is vastgesteld dat ik een glasvezelaansluiting heb, en dit onmogelijk snel te regelen is blijkbaar.
-Ik van het kastje naar de muur gestuurd wordt en niemand mij daadwerkelijk kan helpen en of et proces ka versnellen.
Het gevolg hiervan is dat KPN mobiel al is gestart op 19 juli, en ik tot op heden geen TV+internet aansluiting heb van KPN maar nog steeds van Ziggo.
De kosten van mijn mobiel abonnement zouden door het combi pakket uitkomen op 25 euro per maand, Ik ben er onlangs achter gekomen dat er dus 32,50!! wordt afgeschreven. De hele reden dat ik ben overgestapt wordt nu dus teniet gedaan door het niet kunnen oplossen van deze problemen.
Kortom mijn eerste ervaring van overstappen naar KPN heeft geresulteerd in een onzekere en nare ervaring.
In mijn laatste contact met de KPN klantenservice, wat trouwens wel een aangenaam gesprek was, is me verteld deze klacht via te website in te dienen en dat er een passende oplossing mogelijk zou zijn, hier vertrouw ik dan maar op...