Skip to main content

In Maart ben ik verhuisd en heb ik een televisie + internet abbonement afgesloten. Het adres van mijn mobiele abbonement heb ik toen ook direct gewijzigd. 2 a 3 maanden lang is alles afgeschreven waarbij op de rekeningen ook bij beide het juiste adres te zien was en nu heb ik smsjes ontvangen waar in vermeld word dat een van de adressen niet zou kloppen, deze kloppen wel en nu heb ik een smsje gekregen waarin er een bevestiging/wijziging van mijn KPN compleet pakket is en ik kan via de KPN app de gegevens van mijn televisie/internet abbonement niet meer in zien.

Wat is nu precies het probleem aangezien overal het juiste adres zichtbaar is en dus ook op de rekeningen. 

Hi Kim, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Vul ook de 06-nummers ergens in waar het om gaat. Dan kijk ik dit voor je na. :relaxed:


Hallo Alex. Informatie is bijgewerkt en telefoonnummern daar ook toegevoegd.


Dankjewel, het enige wat nog niet was gedaan is het opnieuw koppelen van je mobiele nummer aan je nieuwe adres. Dit heb ik nu voor je gedaan, alle voordelen zijn weer actief. :slight_smile:


Dankje alex. Hoe had ik dit zelf moeten doen? Ik zag alleen dat beide adressen klopte namelijk..


Dat had hier gekund: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm Excuus, dat had ik er even bij moeten vermelden.