Skip to main content

Op dit moment heb ik KPN Compleet. Binnenkort ga ik verhuizen. KPN is daar geen glasvezel en kabelleverancier. Daarom moet ik overstappen naar de enige aanbieder Ziggo. Optie en tegelijk geen optie is KPN via adsl. Door overstap naar Ziggo raak ik voordelen kwijt met name op gebied van mijn mobiele abonnementen. Deze worden nu nog duurder. Ik wil dus overstappen naar Vodafone om voordelen te behouden. De contracten van vier mobiele abonnementen lopen af in voorjaar 2022. Is het gelet op bovengenoemde mogelijk deze eerder te beëindigen? 

Denk het niet... 

Die abonnementen zijn dus nog maar net een paar maanden geleden verlengd. Wist u toen nog niet dat u gaat verhuizen?

Welke snelheid zou u via ADSL halen? Is die heel laag?


Welkom op ons Forum @Derek73. Ik begrijp je vraag. Een verhuizing (binnen Nederland) is geen geldige reden om je mobiele abonnementen vroegtijdig stop te zetten. Je kunt ze gewoon nog gebruiken. Wanneer je alleen meerdere mobiele abonnementen combineert, dan krijg je wel nog steeds korting. Namelijk € 5,- per mobiel abonnement, onderling gratis bellen en onderling MB's delen. Zie de voordelencheck. 

Verder ben ik inderdaad benieuwd naar de snelheid die wij kunnen leveren op je nieuwe adres. In sommige gevallen kunnen wij namelijk de snelheid verhogen via een 4G-modem. Wanneer de snelheid heel laag is, dan is er een kans dat je hiervoor in aanmerking komt. Of dat het geval is kun je hier checken. 


Reageer