Skip to main content

Klantnummer 0152835342.

Ik dacht dat bij KPN Compleet automatisch de duurste zender in dit geval Fox Sport gratis zou zijn en niet zoals in mijn geval het Plus pakket. Dit scheelt 3 Euro per maand!

Hallo @Renny Meijer ,

Heb je inderdaad KPN Compleet?, dan kun je via Mijn KPN het gratis pluspakket omwisselen voor een gratis Fox Sport-pakket.  

Heb je nu beide pakketten en wil je dat ook zo houden?, dan kun je via Mijn KPN de wijzigingen doorvoeren. In dat geval zou je eerst Fox Sports moeten opzeggen. Daarna Het gratis pakket moeten veranderen van Pluspakket naar Fox Sports pakket en vervolgens een abonnement nemen op het pluspakket. 

Daar ben je dan wel even mee bezig, want het systeem van KPN kan maar 1 wijziging tegelijk aan….


Klopt dit wel? Het lijkt mij logisch om dan eerst het pluspakket op te zeggen waarna het Fox Sports pakket dan gratis wordt. En daarna weer het pluspakket aktiveren. Belachelijk dat het zo moet en KPN dit niet automatisch regelt. Ook vind ik het belachelijk dat de KPN desk niet meer rechtstreeks per E-mail bereikbaar is maar alleen via dit forum! Zo jaag je je klanten wel heel snel richting Ziggo!

 


Ik hoop dat jouw optie goed uitpakt. Misschien is het wel beter om te bellen met 0800-0402. Kijken wat zij voor jou kunnen regelen.


Hi @Renny Meijer, welkom hier. 

Jij hebt nog een pakket dat onder Compleet valt, je mag dus zelf kiezen of je FOX Sports of het Pluspakket gratis afneemt. 

In Mijn KPN kun je dit zelf aangeven. Lukt het zo? 

 


Ja, dit antwoord is helemaal correct, en bedankt! Raar vind ik nog steeds dat KPN dit niet automatisch regelt maar dat je zelf actie moet ondernemen, en deze wijsheid via dit forum gewaar moet worden, i.p.v. even een mailtje te versturen naar de Helpdesk om het probleem te gaan verhelpen. Dus voor iedereen met hetzelfde probleem wissel ook even het gratis pakket en bespaar 3 euro per maand!

 


OK @Renny Meijer ,

Dan gaat het toch simpeler dan ik dacht. Fijn dat het nu in één stap opgelost is. 


Ja, dit antwoord is helemaal correct, en bedankt! Raar vind ik nog steeds dat KPN dit niet automatisch regelt maar dat je zelf actie moet ondernemen, en deze wijsheid via dit forum gewaar moet worden, i.p.v. even een mailtje te versturen naar de Helpdesk om het probleem te gaan verhelpen. Dus voor iedereen met hetzelfde probleem wissel ook even het gratis pakket en bespaar 3 euro per maand!

 

Ik snap wat je zegt. Dit komt doordat het systeem niet automatisch een pakket pakt, bij jou is het nu anders omdat je ze toevallig beide aan hebt staan. Wat natuurlijk niet vanzelfsprekend is. ;) 


Beste Alex, Wat wel raar is dat nu automatisch wel het Pluspakket nu weg is sinds ik van gratis pakket ben gewisseld! Deze heb ik zojuist weer opnieuw aan moeten zetten! Dus klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij KPN. Ik heb er zelf 43 jaar gewerkt en weet wie hiervoor verantwoordelijk zijn en loop zelf dus niet gauw over naar Ziggo.


Oud collega dus, leuk! 
Maar dat hoort zeker niet zo. Mag ik even kijken waarom dat bij jou eraf is gegaan? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Profiel aangevuld en hopelijk kan je er toe bijdragen dat dit in het vervolg automatisch door het systeem op de juiste wijze wordt opgelost. Scheelt een hoop tijd en ergernis.


Dankjewel voor de genomen moeite!Â