Skip to main content

Op 8 okt heb ik (...) een bevestiging gekregen dat de aanvrag KPN Compleet is verwerkt. In Mijn KPN zie ik deze indicatie ook staan. Echter op de factuur betaal ik nog steeds 25 Euro (deze maand zelfs iets meer). 

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy en topic verplaatst naar juiste board

Hoi @Frank Schimmel. Ik wil graag even meekijken of alles goed verwerkt is in onze systemen. Wil je hiervoor je je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer en klantnummers? En wil je hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan kan ik alles er even bij pakken.


Dag Danny,
Mijn profiel is aangepast.
Alvast bedankt.
Groet Frank


Bedankt voor het aanvullen! Ik heb het even nagekeken. De aanmelding staat inderdaad goed in ons systeem en je hebt per 8 oktober recht op de €5,00 korting op je mobiele abonnement. De factuur die je onlangs hebt gekregen heeft dit echter nog niet kunnen verwerken. Dat wordt rechtgetrokken op de eerstvolgende factuur, die je over ongeveer twee weken ontvangt. Je krijgt dan (met terugwerkende kracht) de factuurkorting per 8 oktober. Dat gaat goed komen, dus! 


OK Danny, een duidelijk antwoord waarvoor mijn dank. Ik houd de factuur volgende week in de gaten.


Reageer