Skip to main content

Per vandaag is mijn internet abonnement gestopt welke ik heb opgezegd, omdat jullie niet de service konden leveren die ik van jullie gewend ben. Omdat ik ook een mobiel abonnement heb met combikorting heb ik van tevoren gekeken wat de consequenties zouden zijn als ik het internet abonnement stop zou zetten. Jullie website informeert zoals op bijgevoegde afbeelding.

 

Nu krijg ik vandaag toch een mail dat mijn korting van EUR 7,50 per maand vervalt voor mijn mobiele abonnement. 

 

Waarom is dit?

Welkom op het forum @StevenB! De voordelen gelden op het moment dat er meerdere abonnementen aanwezig zijn. Dit kan gaan om een internet aansluiting en een mobieltje, meerdere mobieltjes onderling of een combinatie daarvan. Om van deze voordelen gebruik te maken heb je dus minimaal 2 abonnementen nodig. Ik zie in hoe de tekst die daar staat wellicht kan doen overkomen dat er niks veranderd als je het internet abonnement opzegt, en als je meerdere mobieltjes hebt zoals er staat klopt dit ook. Als er echter dus maar 1 mobiel abonnement als enige aanwezig is dan zijn er geen abonnementen te koppelen en is er geen compleet voordeel.Â