Skip to main content

Goedemorgen,

Ik ben vorige maand naar een hoger abonnement gegaan, omdat ik opeens niet meer voldoende MB’s had. Nu blijkt dat onze KPN Compleet voordeel te zijn vervallen enige tijd geleden. Met name het voordeel van de data-verdubbeling speelt ons nu parten. Hoe kan het dat dit automatisch is gestopt?

 

Hallo @MdRIvdV ,

Ik vermoed dat je nu een abonnement hebt afgesloten volgens de voorwaarden van KPN Hussel.  In dat geval ben je inderdaad de data-verdubbeling kwijt. 

Hieronder staan de belangrijkste voordelen/verschillen van Compleet en Hussel. Daarbij opgemerkt dat je tegenwoordig nog maar 2,50 per maand korting krijgt op de goedkoopste Hussel-abonnementen. 

 

 

Twijfel je aan de registratie van de voordelen? Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Dag Noordzee,

Dank voor je uitleg. Ik heb inderdaad mijn abonnement verhoogd onlangs, maar dat was omdat ik te weinig data bleek te hebben. Ik begrijp nu dat dit komt, doordat ik vorig jaar al ergens uit KPN Compleet ben gezet.

Is er een mogelijkheid terug te gaan naar Compleet ipv Hussel? Dat zou voor mij het beste zijn.

 


Nee, helaas. Een overgang naar KPN Hussel is onherroepelijk. Je kunt niet meer terug naar KPN Compleet.