Ik heb een KPN compleet abonnement met daarin
- TV met 2 ontvangers en gratis opnemen
- internet
- gratis spotify premium
- gratis pluspakket (gebruik ik niet)
- 2 sim only abonnementen
Ik wil de 2 mobile abonnementen verhogen en kom dan uitĀ bij de verleng aanbieding via hussel als ik voor beide abbo's 10GB+10GB gratis voor ā¬22,50 aanschafĀ hebben beide kids voorlopigĀ voldoende data op telefoon
(ik lees net dat ik beter 1 onbeperkte data en 1 goedkope kan nemen omdat je 25GB kan delen)
Raak ik hierdoor mijn KPN compleet voordelen kwijt? De data verdubbelaar snap ik maar ook spotify?Ā
Ik had nl uit gerekend dat als ik hussel voor alles zou nemen duurder uit zou zijn
Het beste zou zijn om nu als nieuwe klant binnen te komen, dan zou ik een stuk minder betalen met gratis super WIFI erbij. Maar om daarvoor nu een half jaar weg te gaan is net als bij zoveleĀ mij weer een stap te ver
offtopic
Het zou wel mooi zijn als verlengers ook betere aanbiedingen zouden krijgen. Er word dan wel gezegd dat iedereen wel eens een welkoms aanbieding heeft gekregen. Maar nu scheeltĀ het wel heel veel, je gaat meer betalen tov je huidige abonnement en flink meer dan een nieuwe klant die dan ook nog voor ā¬200 gratis super WIFI krijgt