Skip to main content

Hallo,

Wij hebben thuis kpn compleet. Geld daar ook 5 euro entertainment korting? 

Nog een vraag: als je viaplay afneemt via kpn kan je dan ook inloggen via de viaplay app zelf of niet? Twijfel nog erg om viaplay af te nemen bij kpn of nu met de actie van viaplay zelf. Als je het via kpn afneemt kun je daar dan ook de series van viaplay op kunnen op hun app?

Groetjes marise 

Hoi, @xxxmh . Welkom op het forum.

Een KPN Compleet abonnement kent geen entertainmentkorting. Dat zijn dus abonnementen met de naam Alles-in-1 of Internet+TV genomen voor 8 oktober 2019.

Als je het, straks, neemt via kpn dan krijg je er ook een lineair kanaal via de decoder bij waarop de uitzendingen van F1 kwalificatie en race te zien zijn. ALLE content kun je dan natuurlijk ook kijken via de app of website van Viaplay waar je dan ook toegang toe krijgt natuurlijk.
Nota bene, de app van Viaplay komt pas over enkele maanden via de decoder. Maar via je smart-tv, phone, tablet en de website is het natuurlijk beschikbaar. Chromecast wordt ondersteund i.i.g. via de Android en iOS app.

Neem je het nu via Viaplay (voor 1 maart voor de forse korting) dan krijg je niet de beschikking over het lineaire kanaal via de decoder.

Het is dus een afwezig van functionaliteit en prijs. En wijze betaling, via kpn factuur of losse aut. afschrijving door Viaplay. Ikzelf stond op het punt het via Viaplay te nemen op de dag dat het nieuws kwam van dat kanaal. Ik ga het nu toch via KPN nemen. Wel iets duurder maar geen gehaper met kwali en race via het lineaire kanaal bij drukte op de stream.

TV-fans schreef (20-2-2022):

Het linaire kanaal, geloof de beoogde 225 is tot 1 augustus beschikbaar, hierna ben je op de Viaplay App aangewezen.  Denk dat het ontwikkelen, en vrijgeven van de Viaplay App voor de Nederlandse providers wat meer tijd vergt en als tussen oplossing het tijdelijke Viaplay zo beschikbaar te maken 


Die haperingen zijn ook mijn grootste twijfels. Had al berekend als ik via kpn neem en ik meld me af als het f1 seizoen is afgelopen  ben ik 105 euro totaal kwijt en dat scheelt niet veel met die 99 euro van viaplay. En als je indd op dat kanaal kan kijken via kpn en alsnog inloggen in de app op telefoon op tablet voor als ik een keer weg ben of op vakantie klinkt het toch aannemelijker om het bij kpn af te nemen. En dan voor volgens seizoen zal er vast wel weer een aanbieding zijn en dan meld ik me weer meteen aan want zal alleen f1 kijken en dan vindt ik het zonde om het te betalen als ik het niet gebruik.


@xxxmh Welkom op het forum! Ik zie dat Peter je al van een uitstekend antwoord heeft voorzien maar mocht je nog vragen hebben voor mij dan beantwoord ik die graag. Je kan ook even een kijkje nemen in dit topic voor meer informatie!


Het linaire kanaal, geloof de beoogde 225 is tot 1 augustus beschikbaar, hierna ben je op de Viaplay App aangewezen.  Denk dat het ontwikkelen, en vrijgeven van de Viaplay App voor de Nederlandse providers wat meer tijd vergt en als tussen oplossing het tijdelijke Viaplay zo beschikbaar te maken 


Hoi, @Tv-fans .

Ik heb je reactie als quote toegevoegd aan m'n geselecteerde antwoord. Vind het wel heel relevant namelijk. M.b.t. de tijdelijkheid van het kanaal.

Later zal 225 naar ik vermoed 'leiden’ naar de app in de ontvanger. We wachten het af.


Nu wordt bekend gemaakt dat je de 5 euro korting niet krijgt als ESPN al hebt met korting, dat was hiervoor niet gecommuniceerd..

 


@cor01 

Het is al van af dag 1 dat Hussel bestaat bekend dat je de Entertainmentkorting maar 1 x krijgt ongeacht het aantal entertainmentpakketten (Film1, ESPN, Spotify, en nu ook Viaplay).


Laat ik nu in de veronderstelling zijn dat, door de KPN gecommuniceerd, alle vaste klanten met een “alles in een” abonnement gratis Viaplay tot hun beschikking kregen.😩 Is er wel een mogelijkheid om via de KPN alle F1 wedstrijden los te kijken? Dat deed ik nu via “ZiggoSport”


Laat ik nu in de veronderstelling zijn dat, door de KPN gecommuniceerd, alle vaste klanten met een “alles in een” abonnement gratis Viaplay tot hun beschikking kregen.

@kapitein Rob2 

Tja, de wens is…. en je hebt jezelf overtuigd van die wens. Maar dat is dus niet zo.

 Is er wel een mogelijkheid om via de KPN alle F1 wedstrijden los te kijken? Dat deed ik nu via “ZiggoSport”

Nee, er komt geen Sport on Demand kanaal van Viaplay. Dat willen ze niet.

De huidige Sport on Demand kanalen van ESPN en Ziggo  Sport blijven wel. Maar die hebben dus geen van beiden de rechten voor de Formule 1. Die op Zandvoort wordt ook door de NOS uitgezonden. Die kan iedereen zien.

Alle races van Formule 1 zijn alleen (nog) te zien middels abonnement Viaplay.


Er zijn meer kanalen om F1 te kijken, zie onderstaande link:

https://www.f1maximaal.nl/f1-live-kijken