Skip to main content

Goedendag, 

heb een mail ontvangen van kpn dat de compleet voordelen gaan vervallen, dit omdat er iets gewijzigd is in mijn abonnement ?

maar nu komt het: Ik heb niets aangepast!

hoe kan dit?

Er is ook mobiel niets veranderd? Niet overgestapt ofzo?


Nee we hebben helemaal niets aangepast dat is het rare hiervan.


Goedenavond @Jan365 en welkom hier op het KPN forum :)

 

Dat is inderdaad gek dus goed dat je dit aankaart. Kun je je forumprofiel invullen zodat ik je klantdossier erbij kan pakken? Dan ga ik voor je op onderzoek!


Goedemorgen JanZ,

Inmiddels heeft een collega van jou contact opgenomen en is alles opgelost is mij verzekerd.

Het lag aan de omschakeling door Kpn van mobiele telfort nrs naar Kpn.

Bedankt voor je aandacht.

m vr. gr.  Jan


Goedendag,

 

Ik heb precies hetzelfde. Woensdag ineens een mail ontvangen dat ik mijn Pluspakket heb opgezegd en dat is niet waar. 7 keer gebeld en iedereen belooft maar maar er gebeurt niks. Vandaag een brief dat ze nog steeds mijn oude email adres hebben  en ik mijn nieuwe moet opgeven terwijl ik al ruim een jaar alles van KPN op mijn nieuwe e-mailadres ontvang en het in het systeem goed staat ook de medewerkers bevestigen dat. Ruim een jaar geen probleem met Pluspakket ivm KPN kompleet en nu ineens eraf.   Actief krijgen HO MAAR. In het verleden ook Telfort gehad als mobiele provider maar dat schijnen ze bij KPN ook nog steeds niet te weten . Als ze mijn nota eens bekijken gaan misschien de ogen open


Goedendag Ferdinand,

inderdaad lijkt het Hetzelfde probleem te zijn als ik had,  vervelend allemaal.

misschien een tip, al heb je die mogelijk ook al gebruikt,  onderaan die bewuste mail kun je een positieve of negatieve like geven dan krijg je een formuliertje waarop je een en ander nog eens kunt uitleggen, als reactie werd ik door kpn gebeld en werd me verzekerd dat er geen probleem meer is, je moet wel even geduld hebben voordat er een reactie komt!

succes verder

 

 

 


Goedemiddag @Jan365 en bedankt voor de terugkoppeling, dat wordt gewaardeerd 🙂 Fijn om te lezen dat er contact met je is opgenomen en dat alles in orde is! Uiteraard excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, spreek ons dan vooral weer aan.

 

 


Reageer