Skip to main content

Sinds kort is ons telfort thuis abbo (Telefoon, Tv, Internet),  omgezet naar KPN Thuis. Met het mobiele abbo dat we al hadden natuurlijk direct KPN compleet aangevraagd. 

 

Dit lijkt gehonoreerd te zijn aangezien het er nu een ‘compleet’ optie is verschenen in het TV menu van de ontvanger. Echter, wanneer ik daar dan een zenderpakket probeer te selecteren (‘wisselen’), krijg ik de foutboodschap ‘STB-WG-17’ - Pakket informatie kan niet worden geladen. We hebben 3 ontvangers in huis die alle 3 dezelfde foutboodschap geven.

 

In MijnKPN is ‘compleet’ echter niet terug te vinden dus selectie via dat pad is op dit moment geen optie … 

 

Wat kan ik nu nog doen ?

*kuch* 

 

<pink floyd>

Is there anybody out there ?

</pink floyd>


Ha @Hans.vd.Zwet , het is wat druk op het forum, zoals je inmiddels gemerkt hebt. Fijn dat je je profiel ingevuld hebt. Ik zie daar inderdaad het pluspakket staan om aangevraagd te worden. Voor zover ik zie, heb je daar met Telfort Combivoordeel echter geen recht op. Je krijgt 5 euro korting en dubbele data. Deze staan er ook op. Ik heb de voorwaarden opnieuw ververst, dus als het goed is, staat dat nu wel juist verwerkt. Excuses voor deze verwarring!


Hoi Marcia,

 

Dat is het juist … Al mijn abbonnementen zijn tegenwoordig bij KPN, nadat mijn Telfort thuis abbonnement is overgezet naar KPN. Anders had ik ook mijn gegevens niet kunnen inzien middels MijnKPN. Ik heb dus GEEN abbonnementen meer bij Telfort.

 

Bedoel je dat er onderscheid gemaakt word tussen klanten die direct bij KPN ingestapt zijn, en klanten die via Telfort ‘overgeheveld’ zijn naar KPN ?

 

Sorry als het wat zeurderig klinkt, maar ik probeer even een goed beeld te krijgen van de situatie, omdat het me nog steeds niet helemaal helder is,

 

P.S. .. heb ook nog even mijn profiel gegevens bijgewerkt naar de actuele situatie.


Bedoel je dat er onderscheid gemaakt word tussen klanten die direct bij KPN ingestapt zijn, en klanten die via Telfort ‘overgeheveld’ zijn naar KPN ?

 

Dit klopt helemaal. Je leest dit ook in het topic over de overgang van Telfort naar KPN. Op het moment dat jij je abonnement aanpast naar Hussel, ga je gebruik maken van de voorwaarden die daarbij horen. Dit zijn trouwens ook niet meer de Compleet voordelen (gratis zenderpakket), maar Hussel voordelen (5 euro entertainment voordeel). Ik kan me voorstellen dat dit wellicht wat onlogisch over komt, maar we hebben er echt voor gekozen om alles 1 op 1 over te zetten.


Ah … Ok … Helder.

Thnx.


Geen probleem! Mocht je nog ergens tegenaan lopen, weet je ons te vinden.