Skip to main content

Ik heb al zo’n 8 jaar een Alles-in-1 glasvezelpakket. Sinds 6 mei heb ik ook een KPN Mobiel abonnement voor mijn zoon afgesloten en zou ik KPN Compleet voordeel moeten hebben van een gratis Pluspakket of gratis ESPN. Ik heb ESPN maar dit wordt niet verrekend vanuit KPN Compleet. Ook als ik via de TV ontvanger naar KPN Compleet ga, staat er continue “In behandeling, kan 10 minuten duren”

Hierover via chats en telefoon contact over gehad: blijkbaar hangt er iets in het proces terwijl dit volgens de voorwaarden/verkoopbrochure volautomatisch geregeld moeten zijn.

Er schijnt een ticket ingeschoten te zijn voor een afdeling om KPN Compleet te activeren waarna met terugwerkend kracht alles correct verrekend moeten worden. Volgens de medewerker die ik net telefonisch gesproken heb, kan dit tot een maand duren voordat dit geregeld is!

Het lijkt me dat deze druk op een knop toch sneller geregeld moet kunnen zijn?

Ik hoop dat er een KPN medewerker mee kan kijken met de juiste autorisaties om dit sneller op te lossen.

Hi @Glenn_C

Blijkbaar is het niet geregeld met een druk op een knop! :wink: 
Je hebt jouw klantgegevens al ingevuld in jouw profiel: heel fijn! Ik zie dat er inderdaad een melding in behandeling staat bij de juiste achterliggende afdeling. Op 07 mei heb je bericht van hen ontvangen: “u hebt een melding gemaakt over uw KPN Compleet voordelen. We werken aan een oplossing, maar weten helaas nog niet wanneer we die hebben. Als we een oplossing hebben, dan hoort u van ons.”

Ik doe een beroep op je geduld: het staat in behandeling en het wordt in de gaten gehouden door de juiste afdeling. Zodra het opgelost is, krijg je een terugkoppeling en een creditering vanaf het moment dat het ESPN zenderpakket gratis had moeten zijn.