Skip to main content

Ik heb dus precies de zelfde mail ontvangen en raak blijkbaar mijn gratis pluspakket kwijt. Internet/TV/Vast bellen bij KPN en 2x mabiel bij KPN.

Probeert KPN klanten weg te jagen of extra geld binnen te halen of is dit een foutje??

Mijn abonnement voor thuis verloopt deze maand.

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @haboek. Welkom op het KPN Forum. Ik zoek graag voor jou uit of dit een foutje is of dat je straks echt het pluspakket kwijt raakt. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je!


Update gemaakt

 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Dit is inderdaad een foutje geweest, onze excuses hiervoor. Ik heb zojuist de KPN Compleet/Hussel voordelen weer geactiveerd. :relaxed:


Mijn dank voor de snelle reactie en actie.

Is er eventueel nog voordeel te behalen als ik mijn thuis abonnement verleng of niet?? Of kan ik het beter door laten lopen zoals het nu is?

 


Mijn dank voor de snelle reactie en actie.

Is er eventueel nog voordeel te behalen als ik mijn thuis abonnement verleng of niet?? Of kan ik het beter door laten lopen zoals het nu is?

Als je het Thuis abonnement verlengt naar een Hussel abonnement, dan vervalt het gratis Pluspakket. Dus in jouw geval kan het beter zo laten. Wat je wel kun overwegen is het verwijderen van Bel Onbeperkt Altijd. Dit pakket kost €16,50 p/mnd. Met dit abonnement kan je 24 uur per dag en 7 dagen per week onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers in ruim 80 landen. Op jouw laatste factuur zie ik dat je de vaste telefoon niet vaak gebruikt. 


Due overweging heb ik ook al gemaakt. Bedankt voor de uitleg.

 


@haboek Graag gedaan! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!