Skip to main content

Mijn vrouw en ik wonen (uiteraard) op hetzelfde adres. Gisteren heb ik haar contract verlengd (en daarmee even de producten onder één account gezet), alleen kom ik erachter dat we maanden (zo niet jaren) al geen €5 korting meer krijgen. Terwijl we hier volgens mij al die tijd al wel recht op hadden.

 

Ik ben zelfs (lang geleden) gebeld om over te stappen naar KPN internet thuis, omdat ik geregeld over mijn datalimiet ging, met de tekst; je data wordt verdubbeld als je ook internet neemt, dan hoef je niet die losse databundels meer te kopen. 

 

Nu vraag ik mij af, had ik dit zelf ergens moeten aangeven? Ik kan van mei 2019 een mail vinden dat KPN Compleet actief was, dus ergens is dit gewijzigd terwijl de adressen al die tijd op het juiste adres staan.

Ik heb ook even mijn SMS bevestigingen nagelopen, ook hierin zie ik dat na mijn verhuizing (3 jaar geleden) en bij elke verlenging telkens een bevestiging is gestuurd van de KPN Compleet voordelen. 

 

Ik dacht, ik probeer het bij de klantenservice, waar ze alleen reageren met: “Je producten moesten gekoppeld staan”. Terwijl de voorwaarden toch erg duidelijk zijn:

“Al deze abonnementen moeten bij ons op hetzelfde Nederlandse adres geregistreerd staan. Dus bijvoorbeeld allebei op postcode “1000 AA” met huisnummer “2A”. Adressen in het buitenland komen niet in aanmerking voor KPN Compleet.”

 

En creditering was om die reden al helemaal niet mogelijk, terwijl ik een bericht op dit forum zie: https://forum.kpn.com/kpn-compleet-voordeel-91/geen-5-eur-korting-wel-kpn-compleet-488259

Waarin een erg behulpzame medewerker dit wel gewoon met terugwerkende kracht kan crediteren omdat diegene (om dezelfde redenen) er recht op had vanaf een bepaalde datum. 

 

Het koppelen heb ik gedaan omdat ik de twee accounts zat was en het verlengen en het overzicht op onze facturen toch in één overzicht een stuk handiger vind.

 

Vandaar even op het forum, omdat ik niet echt wist waar ik nu naartoe kon. 


Hallo @JoostMeijerink1 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 5 euro korting vanwege KPN -Compleet nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden


Ja, maar ik heb toch een hele serie aan bevestigingen in mijn SMS historie waaruit blijkt dat het geactiveerd is?

 

Meeste recente voorbeeld:

 


Hoi @JoostMeijerink1, je bent dus Compleet kwijt. Dat is balen. Ik wil graag eens meekijken hoe het zit met de voordelen. Zou je jouw forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant en alle mobiele nummers die op jouw adres staan? Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt. Want je hebt je wel alweer aangemeld met de link die Noordzee stuurde?


Ik ga er van uit dat het gelukt is. Ik heb geen reactie meer gezien. 


Hmm, ik krijg een melding dat het opgelost zou zijn en ik zie je reactie nu. Mijn gegevens zijn bijgewerkt! Het is nog niet opgelost, ik ben nog steeds benieuwd hoe het werkt en waarom het mis is gegaan.


Ik zie inderdaad jouw Internet Thuis abonnement gecombineerd met 1 mobiel abonnement. Daar op staat het nu actief sinds 10 november. Je krijgt nu dubbele date bij je mobiel en 5 euro korting. 


Het gaat nu inderdaad goed, mijn vraag was vooral hoe het kan dat ik niet de gehele tijd €5 korting per abonnement heb gekregen. 

 

Ik heb even de facturen bekeken, het lijkt erop dat het vanaf juni niet meer gerekend is! 


Ik zie het inderdaad. Ik durf echter niet exact te zeggen waar het aan ligt. Gelukkig is het nu wel weer hersteld. 

Mocht er nog weer iets zijn, horen wij graag van je.