Skip to main content

Ik geloof dat mijn familie nu al 3 jaar een KPN compleet (naar mijn idee hete dit eerst een familie abonnement.(maar voor de verduidelijking wij hebben op de tv ook het pluspakket voor films en series)) abonoment heeft en toen kregen wij de actie dat het abonnement wat mij namen dat daar alles van werd verdubbeld. Toen hebben we van wegen dat voor het abonnement met 1 gb 4g per maand gekozen wat dan dus 2 gb 4g per maand word. Alleen is dat nu toch echt te weinig voor onze familie leden die daar voor hebben gekozen dus ben ik gaan kijken naar of het weizigen van het abonnement of het afzeggen en dan nieuwe abonnementen nemen alleen vraag ik me af of die actie er nog steeds is. Ook vraag ik me af of het goedkoper is voor meer gb 4g om onze abonnementen te weizigen of om nieuwe abonomenten te nemen. 

Die actie is er voor nieuwe abonnementen niet meer. Je kunt er voor kiezen om het bestaande abonnement aan te passen. Dat kan in MijnKPN. Dan blijf je dus dubbele data houden, want je sluit geen nieuw abonnement af.

Zodra je "Hussel" ziet staan is er sprake van een nieuw abonnement en dus geen dubbele data.

Je moet zelf een beetje bekijken wat voordeliger is: het bestaande abonnement aanpassen of een nieuw Hussel abonnement af sluiten.


Beste @pevertje, welkom! Het klopt helemaal wat Nick zegt: als je gaat verlengen naar een Hussel abonnement, dan komt de dubbele data te vervallen. Wel kan je dan nog steeds onderling MB's delen. Als je alleen je abonnement in hoogte aanpast, blijf je gebruik maken van de Compleet voordelen.