Skip to main content
Antwoord

KPN hussel gratis zenderpakket

• November 30, 2020
  • 5 reacties
  • 184 keer bekeken

goedemorgen, ik maak gebruik van KPN hussel korting en daarbij is nu het pluspakket geactiveerd en krijg ik deze gratis. Je schijnt te kunnen kiezen voor gratis plus pakket of gratis fox sport. Mijn voorkeur gaat dan uit naar Fox sport. Wat dien ik hiervoor te doen om dit om te zetten?

Beste antwoord door wjb

Bij KPN hussel heb je het Hussel entertainmentvoordeel en dat is €5,- korting op een entertainment pakket zoals het pluspakket of FOX Sports. Je hebt het pluspakket dan dus ook niet "gratis". Misschien wel de eerste paar maanden maar daarna krijg je €5,- korting.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

wjb
Superuser
  • Antwoord
  • November 30, 2020

Bij KPN hussel heb je het Hussel entertainmentvoordeel en dat is €5,- korting op een entertainment pakket zoals het pluspakket of FOX Sports. Je hebt het pluspakket dan dus ook niet "gratis". Misschien wel de eerste paar maanden maar daarna krijg je €5,- korting.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 30, 2020

Je schijnt te kunnen kiezen voor gratis plus pakket of gratis fox sport.

Dit is alleen bij de oudere abonnementen als je "Compleet" bent. Niet meer bij Hussel. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 30, 2020

ok bedankt

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 30, 2020

Een aantal  pakketten zijn nu daadwerkelijk gratis, voor 3 of 6 maanden. Kijk via menu en dan zenderpaketten  sommige pakketten hebben daar een knop met gratis.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 30, 2020

Bedankt