Skip to main content

Beste KPN, 

 

Graag wil ik bij jullie een nieuw abonnement afsluiten met de kortingen van black friday. Ik heb net jullie proberen te bereiken, maar jullie nemen helaas niet op. 

 

Hierover heb ik nog een aantal vragen, want wij genieten nu nog van de ‘oude kortingen' (dubbele mb's en gratis fox sport + 5 euro korting. Nu ik het ouderlijk huis verlaat zou ik het fijn vinden om ook bij jullie een abonnement af te sluiten, maar wel met mijn oude voordelen (MET DE VERDUBBELINGVAN DE MB'S EN KORTING OP DE SIM-ONLY). Wij snappen dat wij voor FOX-sport moeten betallen. Ik hoor graag van jullie! :) 

Hallo @SStavast ,

Wat jij wilt is niet mogelijk. Je hebt nu kennelijk een abonnement gebaseerd op KPN Compleet. Sinds oktober 2919 worden er geen nieuwe abonnementen meer afgesloten onder de voorwaarden van KPN Compleet. 
 

Nu je zelfstandig gaat wonen, kun je zelf een eigen abonnement afsluiten, maar dan wel onder de nieuwe KPN Husselvoorwaarden.

Je kunt het nieuwe abonnement afsluiten via de website kpn.com of bv telefonisch via 0800-0402.

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Tenslotte hieronder nog even de voornaamste verschillen tussen Compleet en Hussel:

De voordelen van Hussel staan hieronder in het groen: