Skip to main content
Vraag

KPN opgezegd maar Spotify is nog gekoppeld

• July 16, 2025
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Goedendag, mijn vraag is precies hetzelfde als in onderstaand gesprek. 

Spotify Premium maanden na opzegging kpn nog steeds actief | KPN Community

In het kort: spotify premium via kpn combi gehad, mijn kpn abonnement heb ik een paar maanden geleden opgezegd (overstap naar andere provider), nou wil ik mijn spotify koppelen aan ons familie (spotify) account maar dat kan niet omdat ik nog op het premium van kpn zit. Ik wil mijn spotify ontkoppelen van kpn.

Kpn telefonisch meermaals geprobeerd maar niemand weet een oplossing, spotify klantenservice zegt dat het bij kpn ligt.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • July 18, 2025

Hi ​@Rhplan, welkom bij onze community. 

Normaal zou ik zeggen: geniet ervan zolang het nog kan, maar ik snap in dit geval waarom je het losgekoppeld wilt hebben. 🙂

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan ga ik voor je bezig. 

• Auteur
  • July 18, 2025

Bedankt voor de reactie! Ik heb de volgens mij relevante gegevens op de pagina ingevuld. Lukt het hiermee? 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 13, 2025

Hi ​@Rhplan, excuus voor de late reactie. Het hoort nu losgekoppeld te zijn. Zou je dit nogmaals willen controleren en mij dit laten weten? Mocht het niet zo zijn dan maak ik hier een melding aan zodat we het handmatig gaan loskoppelen. 

Ik hoor graag van je.