Skip to main content

Ik heb zowel KPN thuis en mobiel op 1 adres. Mobiel aanmelden voor KPN compleet lukt (nog) niet. Diverse keren geprobeerd. Al 2 keer over gebeld. Nog steeds niet geregeld. Tot 2x toe de toezegging gekregen dat dit geregeld zou worden. Niet dus!!!!  Op deze manier loop ik steeds 5 euro mis. De volgende factuur is weer in aantocht. Wie wil en kan dit oplossen?

Hoi @John40. Welkom op het KPN Forum!  Wat vervelend het maar niet lukt om de KPN Compleet korting te activeren. Ik help jou graag verder hierin. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoek ik het voor je uit.


@Vikash Ik heb mijn profiel aangevuld. Ik heb 2 maanden korting gemist. Alvast bedankt voor de moeite en hulp


Bedank voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat je al vanaf 4 maart bezig bent om deze korting toe te voegen. Ik heb geprobeerd om zelf de Hussel voordelen te activeren, maar helaas is dat niet gelukt. Ik heb het daarom intern doorgezet, zodat mijn collega's dit voor jou in orde kunnen maken. Laat je mij weten of het gelukt is, dan kan ik de afgelopen 2 maanden voor vergoeden. 


@Vikash Hussel korting is gelukt. Wil jij de afgelopen twee maanden vergoeden. Alvast bedankt.


Wat goed om te lezen dat het eindelijk gelukt is. Ik heb zojuist de afgelopen twee maanden vergoed en zal verwerkt worden op de eerst volgende factuur.


Reageer