Skip to main content
Beantwoord

Krijg ik combivoordeel als mijn mobiel op hetzelfde adres als het internet van mijn ouders staat?

  • 8 August 2024
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik wil een SimOnly abbonemnet afsluiten op het zelfde adres als mijn ouders die momenteel gebruik maken van internet thuis. Krijg ik dan ook de combivoordeel als ik het op mijn naam doe op hun adres. En zo ja moeten zij dan nog handelingen daarvoor uitvoeren?

Zie onderstaande link voor de voorwaarden @Wil_vd :

https://www.kpn.com/algemene-voorwaarden/prive/kpn-combivoordeel-voorwaarden


Hallo @Wil_vd ,

Ja, als het factuuradres hetzelfde is als het leveringsadres van het thuisabonnement. 
 

bron: 

Wat zijn de voorwaarden van KPN Combivoordeel?

Je hebt recht op Combivoordeel als je consumenten en/of kleinzakelijk Internet, TV, Mobiel en/of Entertainment van KPN combineert én deze abonnementen op hetzelfde adres aangemeld staan. 

Alle abonnementen binnen één registratie moeten op hetzelfde adres aangemeld staan. Dus bijvoorbeeld allebei op postcode 1000 AA met huisnummer 2A.

  • Voor KPN Mobiel abonnementen is het factuuradres leidend.
  • Voor KPN Thuis abonnementen is het leveringsadres leidend.

Waarschijnlijk wordt het combivoordeel automatisch toegekend. Maar voor de zekerheid: 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN


Reageer