Skip to main content
Beantwoord

Krijg ik een nieuw contract als ik Combivoordeel Level 1 Netflix activeer?

• April 23, 2025
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

Goedemorgen,

Een paar maanden geleden kwam KPN met het goede nieuws dat, mits je meerdere producten afneemt cq. combineert bij KPN, je dan aanspraak maakt op “gratis” Netflix. Nu wil ik deze optie activeren in Mijn KPN, maar ben ik benieuwd of dit ten koste gaat van mijn huidige abonnement die over twee maanden verloopt.

Wordt er na activatie een nieuw contract gestart of blijft mijn huidige (nog twee maand) bestaan, en voeg ik nu louter gewoon een extra product toe aan mijn bestaande abonnement?

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Marlon92

Je contract veranderd niet. Je krijgt geen nieuw jaarcontract ofzo.

... en voeg ik nu louter gewoon een extra product toe aan mijn bestaande abonnement?

Dit is ook weer te kort door de bocht. Heb je nu 5 euro entertainmentkorting? Op Spotify bijvoorbeeld? Dat vervalt.

Misschien heb je nog een heel oude abonnementsvorm waarbij je gratis Pluspakket hebt omgeruild voor gratis ESPN? Dat vervalt ook voor zover ik weet. Je krijgt weer gratis Pluspakket en omruilen naar ESPN kan niet meer.

De rest blijft hetzelfde.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Antwoord
  • April 23, 2025

Je contract veranderd niet. Je krijgt geen nieuw jaarcontract ofzo.

... en voeg ik nu louter gewoon een extra product toe aan mijn bestaande abonnement?

Dit is ook weer te kort door de bocht. Heb je nu 5 euro entertainmentkorting? Op Spotify bijvoorbeeld? Dat vervalt.

Misschien heb je nog een heel oude abonnementsvorm waarbij je gratis Pluspakket hebt omgeruild voor gratis ESPN? Dat vervalt ook voor zover ik weet. Je krijgt weer gratis Pluspakket en omruilen naar ESPN kan niet meer.

De rest blijft hetzelfde.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Marco1989! Fijn dat je al reactie hebt gehad.

Voor de handigheid stuur ik ook ons topic over Combivoordeel mee. Daar staan ook een aantal veel gestelde vragen in en wat meer toelichting.
Mocht je aan de hand daarvan nog vragen hebben, laat het hier gerust weten!