Skip to main content
Beantwoord

Krijg ik entertainmentkorting op Netflix?

  • 8 June 2024
  • 7 reacties
  • 223 keer bekeken

Hi, ik zie dat kpn korting aanbied op entertainment, maar bij netflix staan de reguliere prijzen weergegeven. Als ik bij kpn netflix neem, is de prijs dan 18,99-5=€13,99 of gewoon 18,99? 

Hoi @CSSaccount

Je krijgt maandelijks € 5,- Entertainmentkorting als je Internet, Mobiel en Netflix combineert. Heb je nog meer entertainment pakketten? Je kan de Entertainmentkorting maar 1 keer gebruiken.

De Entertainmentkorting staat apart op de factuur.

edit: Netflix staat op de factuur voor €18,99


 @RBxx  Ik heb kpn internet & mobiel, de vraag is: betaal ik dan 18,99 voor netflix of 13,99? Wat wordt de prijs? dat is me niet duidelijk er staat overal gwn 18,99. 


U betaald € 18,99. Dat bedrag staat zo ook op de factuur. Er staat echter ook een 2de factuurregel op de factuur voor de 5 euro korting. U mag het zelf van elkaar af trekken en daar in uw hoofd € 13,99 van maken. Maar u zult dat bedrag op de factuur niet zien.

Uiteraard moet u wel aan de voorwaarden voldoen. Dus mobiel abonnement en een recent abonnement: Hussel of TV+ abonnement.

Voor het geval dat u nog meer entertainment pakketten heeft: u krijgt maar 1 keer entertainmentkorting. 


“ u betaald 18,99…U mag het zelf van elkaar af trekken en daar in uw hoofd € 13,99 van maken.”??  Dus het is gewoon de gebruikelijke 18,99 euro, en die 5 euro korting dat geadverteerd wordt voor entertainment is slechts een denkbeeldig concept? Snap je comment niet helemaal. 


“ u betaald 18,99…U mag het zelf van elkaar af trekken en daar in uw hoofd € 13,99 van maken.”??  Dus het is gewoon de gebruikelijke 18,99 euro, en die 5 euro korting dat geadverteerd wordt voor entertainment is slechts een denkbeeldig concept? Snap je comment niet helemaal. 

Als je op de factuur Entertainmentkorting -€5,00 ziet staan, is die korting dus verrekend @CSSaccount 


Maar de vraag is: als je voor netflix premium kiest in het entertainment pakket van kpn (en ja ik heb hussel mobiel en internet thuis) is de prijs die je betaald voor netflix dan 18,99 (standaard netflix premium prijs vanaf 1juli) OF is dat 18,99 - 5 eur entertainment korting= 13,99 euro? 


Als je voor Netflix Premium kiest dan betaal je €18,99. Als je de Entertainmentkorting nog niet voor een ander entertainment pakket gebruikt gaat er €5,- korting vanaf en betaal je dus effectief €13,99 voor je Netflix 


Reageer