Volgens de klantenservice krijg ik geen entertainment korting omdat ik nog korting heb het 1ste jaar op internet ...klopt dit wel want t is toch een extra service die ik bestel ??
Mvg StevenĀ
Volgens de klantenservice krijg ik geen entertainment korting omdat ik nog korting heb het 1ste jaar op internet ...klopt dit wel want t is toch een extra service die ik bestel ??
Mvg StevenĀ
Beste ā
De entertainmentkorting van ā¬5 wordt in mindering gebracht op sommige tv-pakketten of streamingdiensten.
Zie hieronder een link met nadere uitleg:
Ā
Hoi ā
Ter aanvulling op de reactie van mede community lid ā
Klik hiervoor op de volgende link:Ā KPN entertainment korting
Dankje ...dus ik had gelijk en de klantenservice mevrouw had even de spotify bij internet moeten zetten ipv mobiel ....dan had t geen probleem geweestĀ
Dankje ...dus ik had gelijk en de klantenservice mevrouw had even de spotify bij internet moeten zetten ipv mobiel ....dan had t geen probleem geweestĀ
Ā
Hoi ā
Gouden tip!
Na een maand, kun je spotify gewoon weer uitzetten (binnen Mijn KPN) bij je mobiele abonnement, omdat streamingdiensten na de eerste maand al opzegbaar zijn.
Daarna kun je Spotify binnen jouw Mijn KPN account of de Mijn KPN App weer aanzetten bij je vaste internetabonnement voor thuis, waarna je dus ook de entertainment korting zult krijgen.
Je behoud dan gewoon je huidige Spotify account.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.