Skip to main content
Beantwoord

Krijg javascript error zodra ik Combivoordeel wil activeren

• October 13, 2025
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

Het werkt nooit! Ik heb het al 10x geprobeerd, op zowel desktop als mobiel. Ik ben zelf web developer, kan in de console zien dat er een javascript error komt zodra ik op de submit knop druk. Wat ik ook invul. Heb het geprobeerd met mobiele nummers, of met een vaste aansluiting klantnummer. 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door WouterGroningen

Goedemorgen ​@WouterGroningen , welkom hier op onze Community en bedankt ook voor jouw bericht :)

Heel irritant dat je hiermee vastloopt maar goed dat je er melding van maakt! Wat ik je in dit geval wil adviseren, is om hier een belafspraak voor in te plannen. Collega's van onze Helpdesk kunnen je gegevens er meteen bij pakken en dan zal er in deze situatie hoogstwaarschijnlijk een ticket worden aangemaakt om dit probleem voor je te verhelpen. Laat je me hier ook nog even weten hoe dat is afgelopen?

Ik heb gebeld, en iemand van de klantenservice heeft een huishouden voor mij aangemaakt. Wat ik ook in de mijn KPN omgeving kon zien. Dus ik ben geholpen, maar de bug is er neem ik aan nog steeds. Dus een ticket aanmaken is nog niet gedaan denk ik. Dank je voor de reactie!

4 reacties

Dit werkt al maanden niet, ik probeer het om de zoveel weken. Echt waardeloos!

Ik krijg een javascript error in de console, heb het ook al meerdere keren gemeld maar nooit wat van gehoord! Iemand die bij de development/product afdeling werkt, zorg ervoor dat dit gefixt wordt!

Admin: Reactie verplaatst naar je eigen topic

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 15, 2025

Goedemorgen ​@WouterGroningen , welkom hier op onze Community en bedankt ook voor jouw bericht :)

Heel irritant dat je hiermee vastloopt maar goed dat je er melding van maakt! Wat ik je in dit geval wil adviseren, is om hier een belafspraak voor in te plannen. Collega's van onze Helpdesk kunnen je gegevens er meteen bij pakken en dan zal er in deze situatie hoogstwaarschijnlijk een ticket worden aangemaakt om dit probleem voor je te verhelpen. Laat je me hier ook nog even weten hoe dat is afgelopen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • October 15, 2025

Ik heb gebeld, en iemand van de klantenservice heeft een huishouden voor mij aangemaakt. Wat ik ook in de mijn KPN omgeving kon zien. Dus ik ben geholpen, maar de bug is er neem ik aan nog steeds. Dus een ticket aanmaken is nog niet gedaan denk ik. Dank je voor de reactie!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 20, 2025

Graag gedaan ​@WouterGroningen en fijn ook dat mijn collega's bij de Klantenservice dit voor je hebben geregeld :) Mocht je in de toekomst onverhoopt nog een keer tegen problemen aanlopen, laat het hier dan ook vooral weer weten!