Skip to main content

Uit het niets vannacht de mail dat mijn voordelen zijn gestopt. Volgens de mail zou mijn dubbele data zijn vervallen. Niets aangepast aan het abonnement.

 

Kan een webcare medewerker even mee kijken?

profiel is gevuld en op het adres zijn meerdere abonnementen voor mobiel en internet actief.

Hoi @Speedmaster

Ik zie dat je bent verhuist. Ik zie dat je de adressen hebt aangepast, maar ergens is dat niet goed verwerkt. Ik heb daarvoor melding gemaakt zodat het aangepast wordt. Daarna kan ik het nummer weer toevoegen aan het huishouden. 


@Bart_Z Top, ik wacht het rustig af


@Bart_Z Staat inmiddels alles weer zoals het hoort te staan…?


Nee helaas nog niet. Ik hou het goed in de gaten.


Nee helaas nog niet. Ik hou het goed in de gaten.

Dag @Bart_Z Al vooruitgang geboekt..?


Hoi @Speedmaster. Ik neem het even over van mijn collega @Bart_Z. Ik heb het ook eens voor je uitgezocht. Ik zie dat het nummer dat eindigt op ********35 op dit moment inderdaad nog niet was aangemeld voor de Hussel voordelen. Ik heb het mobiele abonnement alsnog toegevoegd aan jouw Hussel huishouden. 


Hoi @Speedmaster. Ik neem het even over van mijn collega @Bart_Z. Ik heb het ook eens voor je uitgezocht. Ik zie dat het nummer dat eindigt op ********35 op dit moment inderdaad nog niet was aangemeld voor de Hussel voordelen. Ik heb het mobiele abonnement alsnog toegevoegd aan jouw Hussel huishouden. 

Ik zag inderdaad een mail voorbij komen. Hoop wel dat volgende maand het er niet weer af vliegt… Bedankt @Vikash 


Dat hoop ik ook niet. Fijne zondag!