Skip to main content
Beantwoord

Kun je MB's ontvangen van meerdere gebruikers?

• June 1, 2023
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

Hoi allemaal,

Meerdere vragen in een. 

1. Is het mogelijke dat meerdere gebruikers binnen een huishouden MBs delen met een data only abonnement?

2. Mag het data only abonnement deze ontvangen MBs ook in het buitenland gebruiken?

Voorbeeld: Twee unlimited gebruikers die op het zelfde adres wonen delen beiden 50GB met een data only abonnement. Het data only abonnement heeft nu 100GB en gaat deze gebruiken in een EU land. Kan dit?

Ik hoor graag van jullie!

Mvg Tymen

Beste antwoord door RBxx

Ja, tweemaal ja. Als alle drie abo's geregistreerd zijn in hetzelfde “huishouden” kan dat.

De gedeelde MB's zijn geldig in Nederland en de EU.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 1, 2023

Ja, tweemaal ja. Als alle drie abo's geregistreerd zijn in hetzelfde “huishouden” kan dat.

De gedeelde MB's zijn geldig in Nederland en de EU.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • June 2, 2023

Hoi allemaal,

Meerdere vragen in een. 

1. Is het mogelijke dat meerdere gebruikers binnen een huishouden MBs delen met een data only abonnement?

2. Mag het data only abonnement deze ontvangen MBs ook in het buitenland gebruiken?

Voorbeeld: Twee unlimited gebruikers die op het zelfde adres wonen delen beiden 50GB met een data only abonnement. Het data only abonnement heeft nu 100GB en gaat deze gebruiken in een EU land. Kan dit?

Ik hoor graag van jullie!

Mvg Tymen

1. Ja dit doe ik zelf ook 
  2. Ja (zelf gebruikt om boven de 50GB van het unlimited anno uit te komen met dualsim)