Skip to main content

Kunnen alleen nieuwe klanten gratis tv krijgen bij een intenet abbo ofkunnen bestaande hun abbo omzetten?

Dat is een welkomstcadeau bedoeld om nieuwe klanten te werven. Je bent pas nieuwe klant als je minstens 6 maanden geen internet bij KPN hebt afgenomen.


Dank je wel voor de reactie Ruud. Dan zal ik na een jaar of 10 toch maar eens een keer gaan overstappen ;-)

 


Nee, ook bestaande klanten kunnen de TV+ ontvangers krijgen. Gewoon even bellen en uw abonnement over laten zetten naar de nieuwe abonnementsvorm. Dan krijgt u de nieuwe ontvangers. 

U krijgt als bestaande klant alleen geen welkomstgeschenk. Dus geen gratis tv toestel wat @RBxx bedoelt. 


En TV+ is niet gratis, kost zelfs €2,50 meer dan het ‘oude’ tv-abonnement, maar daar tegenover staat dat de internetabo's weer goedkoper zijn geworden @Vaelin 

 


U krijgt als bestaande klant alleen geen welkomstgeschenk. Dus geen gratis tv toestel wat @RBxx bedoelt. 

Ik weet niet of @RBxx dat bedoelt, misschien bedoelt hij wel 1 jaar gratis TV+ want ook dat kan de nieuwe abonnee kiezen als welkomstgeschenk.


Ik bedoel inderdaad de 1 jaar gratis TV+ . Dat is een welkomstcadeau voor nieuwe klanten.
Een gratis TV toestel als welkomstcadeau is er nu niet.

 


Het is verwarrend allemaal... 😵