Skip to main content
Beantwoord

Kunnen jullie voor mij een huishouden aanmaken in mijn KPN ID?

• June 11, 2025
  • 3 reacties
  • 160 keer bekeken

Pthklein
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Ik kan geen huishouden aanmaken en dus ook geen MB's delen.

Het kan / lukt niet via App en ook niet via de PC.

Vanmiddag gebeld met KPN die vertelde het via de PC te proberen (wat dus ook niet lukt), terwijl op MIJN KPN wordt verwezen naar de App.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Pthklein. Ik zie dat je je gegevens hebt ingevuld in je profiel, dus ik heb gelijk even een kijkje genomen wat ik kon betekenen. Het aanmaken van een huishouden met alle mobiele nummers op je adres is gelukt. Je zou vanaf nu onderling MB's moeten kunnen delen en ook kunnen de nummers onderling gratis met elkaar bellen. Waarom mijn collega dit niet via de telefoon voor je kon regelen, is mij even een raadsel. Sorry daarvoor. 

Later, zodra je Internet en TV bestelling gereed is, wordt deze nog toegevoegd aan je huishouden. Daarmee krijg je vanaf dat moment dubbele data, korting en kun je ook een keuzevoordeel, zoals Netflix of HBO, kiezen via de MijnKPN app. Voor meer informatie over de Combivoordelen kun je kijken op onze Kennisbank. 

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 13, 2025

Hoi ​@Pthklein. Ik zie dat je je gegevens hebt ingevuld in je profiel, dus ik heb gelijk even een kijkje genomen wat ik kon betekenen. Het aanmaken van een huishouden met alle mobiele nummers op je adres is gelukt. Je zou vanaf nu onderling MB's moeten kunnen delen en ook kunnen de nummers onderling gratis met elkaar bellen. Waarom mijn collega dit niet via de telefoon voor je kon regelen, is mij even een raadsel. Sorry daarvoor. 

Later, zodra je Internet en TV bestelling gereed is, wordt deze nog toegevoegd aan je huishouden. Daarmee krijg je vanaf dat moment dubbele data, korting en kun je ook een keuzevoordeel, zoals Netflix of HBO, kiezen via de MijnKPN app. Voor meer informatie over de Combivoordelen kun je kijken op onze Kennisbank. 

Pthklein
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 13, 2025

Hallo Arjan, het gaat om het resultaat. (Leuke spreuk vior een tegeltje aannde muur). Dankjewel. Ik kan nu inderdaad mb’s delen. Alle kids ziin blij!

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Dat is helemaal waar. Tevreden en happy kids maakt het leven net wat makkelijker :P