Skip to main content
Beantwoord

Kunnen jullie voor mij een huishouden aanmaken in MijnKPN?

• July 14, 2025
  • 2 reacties
  • 15 keer bekeken

Het lukt niet om mobiele nummers in mijn huishouden te krijgen. Geprobeerd op beide mobiele telefoons en via de laptop en internet.

In beide abonnementen staat het juiste adres. Wanneer ik de telefoonnummers wil toevoegen  en op de knop ‘Doorgaan naar jouw overzicht’ gebeurt er niets.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@WimMEP, welkom bij onze community. 

Wat raar en vooral irritant dat dit niet lukt als de adresgegevens verder kloppen. Zo te zien heb je alles gedaan wat je kon doen. 

Heb je al contact met ons opgenomen? Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

2 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 16, 2025

Hi ​@WimMEP, welkom bij onze community. 

Wat raar en vooral irritant dat dit niet lukt als de adresgegevens verder kloppen. Zo te zien heb je alles gedaan wat je kon doen. 

Heb je al contact met ons opgenomen? Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 17, 2025

Hallo Alex, bedankt! Met behulp van de helpdesk is het allemaal gelukt. Groet, Wim