Skip to main content
Beantwoord

Kunt u ons een concurrerend aanbod doen t.o.v. Delta?

• October 15, 2025
  • 2 reacties
  • 66 keer bekeken

Beste lezer, 

Zojuist ontving in een aanbieding van DELTA om mijn abonnement te verlengen met 18 maanden korting à € 10,00 per maand (nu € 67,50 en vanaf 1 januari € 57,50, als ik zou overstappen).

Gezien ons abonnement natuurlijk een aantrekkelijk aanbod om weer wat geld te besparen. Omdat wij op dit moment alleen een mobiel abonnement hebben van KPN wil ik u het volgende vragen. Kunt u mij een passend aanbod doen voor:

Internet, TV en onze twee mobiele abonnementen met eventueel een aanbieding met twee nieuwe iPhone toestellen (op dit moment hebben wij beiden nog de iPhone SE)

Met vriendelijke groet,

1. Jacobs

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Amimuvi en welkom bij de KPN Community! Dat is inderdaad een mooi aanbod. Fijn dat je toch ook wilt kijken wat wij kunnen doen. 🙂

Bellen is hiervoor inderdaad de juiste stap. Je kunt een belafspraak met ons maken, dan word je gebeld wanneer het jou uitkomt. 
Je kunt ook alvast op onze website kijken, zo kun je je alvast oriënteren en kijken wat goed bij je wensen past. 

Neem ook gelijk een kijkje bij onze Combivoordelen. Door mobiele abonnementen en vaste diensten te combineren kom je voor een hoop leuke extra's in aanmerking. 😄

Hopelijk blijf je toch bij ons en kan mijn collega telefonisch een mooi abonnement met je samenstellen. Laat je weten of het gelukt is?

2 reacties

• October 15, 2025

Hier op het forum word niets met prijzen gedaan. Je kunt bellen naar 0800-0402. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 16, 2025

Hi ​@Amimuvi en welkom bij de KPN Community! Dat is inderdaad een mooi aanbod. Fijn dat je toch ook wilt kijken wat wij kunnen doen. 🙂

Bellen is hiervoor inderdaad de juiste stap. Je kunt een belafspraak met ons maken, dan word je gebeld wanneer het jou uitkomt. 
Je kunt ook alvast op onze website kijken, zo kun je je alvast oriënteren en kijken wat goed bij je wensen past. 

Neem ook gelijk een kijkje bij onze Combivoordelen. Door mobiele abonnementen en vaste diensten te combineren kom je voor een hoop leuke extra's in aanmerking. 😄

Hopelijk blijf je toch bij ons en kan mijn collega telefonisch een mooi abonnement met je samenstellen. Laat je weten of het gelukt is?