Skip to main content
Vraag

Level 3 van Combivoordeel is het opnemenpakket toch gratis?

• February 4, 2025
  • 6 reacties
  • 677 keer bekeken

Ik zit in level 3 maar ik betaal voor het opnemen pakket. Wordt dit automatisch verwerkt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• February 5, 2025

Als u niet zelf actief voor het nieuwe voordeel systeem kiest niet.

• Auteur
  • Topper
  • February 5, 2025

Bij entertainment snap ik dat, maar waar zou ik dat moeten aangeven? Het is een dienst die ik afneemt, kpn weet op welk level ik zit, dat kunnen ze zelf activeren toch? (Dat combi voordeel programma geldt voor iedereen, dat hoef/kun je niet eens activeren?

wjb
Wijsgeer
  • February 5, 2025

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Bosjesman,

Wat Rowi en wjb aangeven klopt. Je kunt zelf kiezen of je over gaat naar de nieuwe voordelen. Door drukte is het nu even niet beschikbaar, maar ik verwacht dat 't gauw weer kan. Je kunt je keuze maken via MijnKPN. Je lees er in dit artikel alles over:

• Auteur
  • Topper
  • February 5, 2025

Okee, bedankt, dat stukje miste ik nog. Eerst mijn eigen Netflix account maar naar KPN omzetten, dan hopen dat die combi snel in de lucht is

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Nog een tip daarvoor ​@Bosjesman, we hebben hier voor je op een rijtje gezet hoe je entertainmentpakketten zoals Netflix op je KPN factuur zet:

En het kiezen van je keuzevoordeel is weer mogelijk!

Hoi ​@Bosjesman,

Wat Rowi en wjb aangeven klopt. Je kunt zelf kiezen of je over gaat naar de nieuwe voordelen. Door drukte is het nu even niet beschikbaar, maar ik verwacht dat 't gauw weer kan. Je kunt je keuze maken via MijnKPN. Je lees er in dit artikel alles over:

Â