Skip to main content

Beste Kpn,

Ik heb op alle manieren geprobeerd om de nieuwe sim en nieuw telefoonnummer geprobeerd te koppelen om de hussel of kon compleet korting te ontvangen over dit abonnement. Maar krijg deze niet toegevoegd voor de korting. Heb hem wel kunnen toevoegen aan mijnkpn, dat was geen probleem. Kunt u mij helpen zodat ik ook de korting over dit nummer van mijn dochter ontvang. Hoor graag uw reactie. Gr Frans

 

Goedemiddag,

ik heb het zelfde probleem. Weet niet of ik mag reageren in dit topic, of een nieuwe aan moet maken. 

Ik hoor het graag.

Mvg

Oliver

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Welkom @Ollie14! Leuk dat je hier je vraag stelt. Je kunt nieuwe producten/abonnementen hier aanmelden voor KPN Compleet. Binnen een aantal dagen wordt dit verwerkt en ontvang je een bevestiging. Als dit niet lukt, dan kan ik het voor je regelen. Hier heb ik de abonnementsgegevens voor nodig. Kun je, wanneer aanmelden niet lukt, je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. :blush:

 

 


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag :smile: