Skip to main content

vanaf augustus betaal ik te veel aan mijn mobiel kosten dat zijn nu 20 euro maar dat zou 15 euro moeten zijn omdat ik alles ineen heb bij Kpn hoe kan dat en hoe wordt dat verbeterd? gr D.Huizinga.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @huizinga2001 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 5 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden


@huizinga2001 welkom hier. Is het inmiddels gelukt om de KPN voordelen op aanwijzing van @Noordzee  te activeren? Zo niet, dan regel ik het graag alsnog voor jou. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Graag hier een seintje, zodat ik weet dat ik voor je aan de slag kan!


Een seintje of reactie in jouw topic is fijn, @huizinga2001: zo weten wij dat we voor je aan de slag kunnen :wink:. De voordelen zijn geactiveerd per 12 januari 2021. Uit coulance heb ik de misgelopen korting van de afgelopen 6 maanden gecrediteerd, deze wordt verrekend met de eerstvolgende factuur van KPN mobiel. 


Kijk dat is dan toch SERVICE!