Skip to main content
Vraag

Mail van KPN over Netflix en mijn keuzevoordeel

• March 28, 2026
  • 5 reacties
  • 50 keer bekeken

Onderstaande mail heb ik 23 maart ontvangen. Ik moet klikken op “onderstaande knop” om Netflix standaard te behouden. Is dit echt een mail van KPN want ik kan dit nergens terugvinden in mijn KPN omgeving. 

Op dit moment krijg je Netflix Standaard van ons cadeau als keuzevoordeel. Vanaf 7 mei 2026 verandert dat. Voor € 3,- per maand behoud je Netflix Standaard en blijf je gewoon kijken. Je krijgt dan dus € 12,99 korting i.p.v. € 15,99. Kies je hier niet voor? Dan zetten we je keuzevoordeel automatisch om naar Netflix Basic zodat het bedrag op je factuur hetzelfde blijft.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 28, 2026

Hallo ​@JBP ,

Dit is inderdaad een e-mail van KPN. Zie ook dit topic:

Vanaf 23 april 2026 verandert Netflix Standaard bij Combivoordeel: bij Netflix Standaard geldt vanaf dan een bijbetaling van drie euro per maand. Wil je dit niet? Dan hoef je niets te doen. We zetten je over naar Netflix Basic, zodat je geen onverwachte kosten krijgt.

Wil je Netflix Standaard graag houden, vul dan dit formulier in en wij zorgen dat je Standaard houdt!

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 28, 2026

Dit klopt ​@JBP . Lees er meer over in dit topic:

Vanaf 23 april 2026 verandert Netflix Standaard bij Combivoordeel: bij Netflix Standaard geldt vanaf dan een bijbetaling van 3 euro per maand. Wil je dit niet? Dan hoef je niets te doen. We zetten je over naar Netflix Basic, zodat je geen onverwachte kosten krijgt.

Wil je Netflix Standaard graag houden, vul dan dit formulier in en wij zorgen dat je Standaard houdt!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 28, 2026

Dit klopt ​@JBP . Lees er meer over in dit topic:

Vanaf 23 april 2026 verandert Netflix Standaard bij Combivoordeel: bij Netflix Standaard geldt vanaf dan een bijbetaling van 3 euro per maand. Wil je dit niet? Dan hoef je niets te doen. We zetten je over naar Netflix Basic, zodat je geen onverwachte kosten krijgt.

Haha ​@RBxx , ik zou het niet beter kunnen zeggen. 

Was ik toch weer even net iets sneller. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 28, 2026

Dank voor het antwoord, ik wilde weten of het spam was maar dat is het dus niet :)

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 28, 2026

Graag gedaan ​@JBP 👍🏼