Skip to main content
Beantwoord

MB's delen

• September 11, 2020
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

3 telefoonnummers op mijn naam en als ik mbs wil delen geeft hij aan start een huishouden ?

Beste antwoord door Ron van KPN

Hi @Denise2020, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Om MB's te kunnen delen is het noodzakelijk om de betreffende abonnementen aan te melden voor KPN Compleet/Hussel. Zodra de nummers zijn aangemeld, krijg je een sms’je ter bevestiging en daarna kun je MB's delen. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • September 14, 2020

Hi @Denise2020, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Om MB's te kunnen delen is het noodzakelijk om de betreffende abonnementen aan te melden voor KPN Compleet/Hussel. Zodra de nummers zijn aangemeld, krijg je een sms’je ter bevestiging en daarna kun je MB's delen. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • September 17, 2020

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!