Skip to main content
Beantwoord

MB's delen binnen een huishouden werkt niet en kan geen oplossing vinden

• 11 augustus 2025
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik heb drie mobiele abbonementen binnen mijn huishouden van KPN. Helaas kom ik in een eindeloze loop terecht met automatische doorverwijzingen naar de Mb’s delen pagina en of ik de app al heb maar helaas nooit een oplossing te vinden.

De kinderen hebben een abbonement en kunnen wel samen naar elkaar delen maar ik niet naar hen. Ik kan alleen naar goede doelen delen. ik ben de hoofdcontractant en heb alle mobiele abbonementen op mijn naam staan in één omgeving. Telefonisch ook al contact gezocht met KPN maar na wat zaken ingesproken te hebben werd de verbinding verbroken en kreeg ik een SMS met de “oplossing”. Daar kreeg ik een link om het één en ander te kunnen activeren echter loopt de link dood. Graag zou ik geholpen worden om tot een oplossing te komen.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Nordlandt, welkom op onze community! We hebben hier een handig topic over: 

Het klinkt alsof jouw abonnement nog niet gekoppeld is aan het combivoordeel, dit is iets anders dan het koppelen aan je MijnKPN account.

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten. Hoe kan ik hiermee MB's delen?

1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden tot ‘Wil je een extra mobiel telefoonnummer aanmelden?’ Vul daaronder jouw postcode, huisnummer en het nieuwe mobiele nummer in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.
Bekijk origineel

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • 16933 reacties
  • Antwoord
  • 13 augustus 2025

Hoi ​@Nordlandt, welkom op onze community! We hebben hier een handig topic over: 

Het klinkt alsof jouw abonnement nog niet gekoppeld is aan het combivoordeel, dit is iets anders dan het koppelen aan je MijnKPN account.

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten. Hoe kan ik hiermee MB's delen?

1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden tot ‘Wil je een extra mobiel telefoonnummer aanmelden?’ Vul daaronder jouw postcode, huisnummer en het nieuwe mobiele nummer in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

• Auteur
  • Topper
  • 13 reacties
  • 13 augustus 2025

Hartelijk dank Thomas, hier heb ik wat aan! 

Reageer