Skip to main content

Ik heb mijn abonnementen omgezet van tft naar kpn. Ik kan nu wel mb’s delen met mijn vrouw, maar niet met mijn dochter. Terwijl dit juist de reden voor de omzetting was. Voordelen aanzetten geeft een melding dat het niet lukt.

Hoi @Freezo. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je geen MBs kan delen met jouw dochter. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel en heb het daarom gelijk voor je uitgezocht. Het factuuradres van het nummer dat eindigt op *78 (waarschijnlijk het nummer van jouw dochter) komt niet overeen en staat waarschijnlijk nog op een oud adres (Azaleastraat). Ja kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij hebben de mogelijkheid om het factuuradres aan te passen na een verificatie. Laat je nog wel even weten of het is gelukt?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels is gelukt en dat je nu wel MB's kan delen met jouw dochter. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag! :relaxed:


Het is gelukt.


Wat goed om te lezen dat het is gelukt. Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan weet je ons te vinden! :wink:


Het lijkt toch niet te werken. Nu kan ik inderdaad mijn vrouw niet meer zien bij mb’s delen. Haar abonnement is een paar maanden geleden omgezet en toen blijkbaar op een oud adres gekomen. Wij wonen daar al 6 jaar niet meer. Kunt u het adres omzetten naar hetzelfde adres als van mij en mijn dochter?


Het adres kan pas na een verificatie gewijzigd worden. Ik zou je daarom willen vragen om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij kunnen jou gelijk verder helpen hierin. :blush: