Skip to main content
Antwoord

MB's delen KPN en Telfort

• October 27, 2019
  • 2 reacties
  • 170 keer bekeken

Waarom krijg ik ‘t telefoonnummer van mijn man( mobiel abonnement van Telfort) niet toegevoegd aan mijn KPN account om Mb’s met hem te kunnen delen?

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @Billy12, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het delen van MB's is alleen een voordeel wanneer je twee of meer KPN mobiele nummers hebt aangemeld voor KPN Compleet. Onderling MB's delen tussen KPN en Telfort is namelijk niet mogelijk.

Voordelen die je kan ontvangen bij een combinatie van producten van KPN en Telfort (zoals de € 5,00 korting) kan je vinden in dit overzicht op onze website.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 30, 2019

Goedemorgen @Billy12, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het delen van MB's is alleen een voordeel wanneer je twee of meer KPN mobiele nummers hebt aangemeld voor KPN Compleet. Onderling MB's delen tussen KPN en Telfort is namelijk niet mogelijk.

Voordelen die je kan ontvangen bij een combinatie van producten van KPN en Telfort (zoals de € 5,00 korting) kan je vinden in dit overzicht op onze website.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • November 11, 2019

@Billy12, ik heb geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat jij je antwoord hebt gevonden!