Met de KPN app lukt het niet mb’s Te delen.
als ik op ‘mb’s delen’ klik krijg ik het volgende bericht, maar kom dus niet verder
Bladzijde 1 / 1
Goedemorgen @Anna79 , welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!
Het lijkt erop, dat de KPN Compleet registratie nog niet helemaal goed gelukt is of is doorgevoerd.. Heb je de procedure van het aanmelden (registreren) al doorlopen? Wanneer je dat gedaan hebt, kan het nog maximaal 3 werkdagen duren voordat de voordelen zijn toegevoegd.
Mocht je er met het aanmelden niet uitkomen, of heb je het al doorlopen en lukt het niet, dan help ik je graag verder! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer(s)? Dan kan ik het een en ander voor je nakijken en oplossen waar nodig 😉
Het lijkt erop, dat de KPN Compleet registratie nog niet helemaal goed gelukt is of is doorgevoerd.. Heb je de procedure van het aanmelden (registreren) al doorlopen? Wanneer je dat gedaan hebt, kan het nog maximaal 3 werkdagen duren voordat de voordelen zijn toegevoegd.
Mocht je er met het aanmelden niet uitkomen, of heb je het al doorlopen en lukt het niet, dan help ik je graag verder! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer(s)? Dan kan ik het een en ander voor je nakijken en oplossen waar nodig 😉
Beste susan
de KPN compleet is geregeld via tel contact. Als het goed is zijn alle stappen doorlopen. Dit is al langer dan 3 dgn geleden dus het zou nu moeten werken
graag dus je hulp
*Admin: foto's verwijderd i.v.m. privacy, mobiele nummers in Forum profiel geplaatst.
de KPN compleet is geregeld via tel contact. Als het goed is zijn alle stappen doorlopen. Dit is al langer dan 3 dgn geleden dus het zou nu moeten werken
graag dus je hulp
*Admin: foto's verwijderd i.v.m. privacy, mobiele nummers in Forum profiel geplaatst.
Susan
tot op heden nog steeds niet gelukt en nu is het ondertussen woensdag.
graag je hulp!
tot op heden nog steeds niet gelukt en nu is het ondertussen woensdag.
graag je hulp!
Beste susan
het praktijkadres is driemondplein * in Arnhem, het factuuradres is alleen anders, dat is mijn huisadres: * inEwijk
hoop dat het nu snel geregeld is
alvast dank voor je hulp
Erna
*Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy.
het praktijkadres is driemondplein * in Arnhem, het factuuradres is alleen anders, dat is mijn huisadres: * inEwijk
hoop dat het nu snel geregeld is
alvast dank voor je hulp
Erna
*Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy.
Die mobiel ligt op de praktijk en wordt gebruikt door de ass. Het contact mobiel is *. Dit heb ik al eerder doorgegeven aan een collega van je. Ik word een beetje moedeloos. Ondertussen heb ik wederom een bundel moeten betalen omdat ik nog steeds geen mb’s kon delen. Graag nogmaals op het bovenstaande nummer inspreken.
Erna
*Admin: 06-nummer verwijderd i.v.m. privacy.
Erna
*Admin: 06-nummer verwijderd i.v.m. privacy.
Wat betreft de gekochte bundel, wanneer KPN Compleet actief is kan ik even kijken of ik je hierin nog tegemoet kan komen!
Beste susan
hoe lang gaat dat nog duren? Mijn personeel kan nu al twee weken helemaal niets. Aangezien we een huisartspraktijk zijn kan dat niet! We moeten bereikbaar zijn, ook buiten de praktijk. Eigenlijk moet ik een klacht indienen. Op het moment dag ik het regelde met uw collega, had die meteen dit moeten zien. Ik wil toch echt dit met spoed nu geregeld
hoe lang gaat dat nog duren? Mijn personeel kan nu al twee weken helemaal niets. Aangezien we een huisartspraktijk zijn kan dat niet! We moeten bereikbaar zijn, ook buiten de praktijk. Eigenlijk moet ik een klacht indienen. Op het moment dag ik het regelde met uw collega, had die meteen dit moeten zien. Ik wil toch echt dit met spoed nu geregeld
Probleem is opgelost!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.