Skip to main content

Ik probeer mb's te delen met mijn zoon, maar als ik aangeef dat ik van mijn nummer wil delen, dan kom ik weer terug op de informatiepagina. Zo word ik steeds rondgestuurd.

Hoi @hfm1804. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je geen MB's kan delen met jouw zoon. Ik zal voor jou uitzoeken wat hier de reden van is. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer(s)? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Hoi @hfm1804. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je geen MB's kan delen met jouw zoon. Ik zal voor jou uitzoeken wat hier de reden van is. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer(s)? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Ik wil mb,s delen met mijn dochter maar ik wordt steeds rondgestuurd en als ik op ‘extra informatie’ druk gebeurt er niets. Ik kan wel zien hoeveel ze verbruikt heeft en alle nummers in het abonnement zijn gekoppeld, maar als we mb’s willen delen blijven we steken bij stap 2. We kunnen nergens het aantal mb’s kiezen en delen. 


Hallo @Frankiep is 1 van jullie toevallig Telfort klant die eerder automatisch is omgezet naar KPN?

Dan kun je inderdaad geen mb's delen.

Indien wel kpn klant, staan beide nummers wel in MijnKPN?

Staan beide abo's op precies hetzelfde adres? Voorbeeld huisnummer 9A is niet gelijk aan huisnummer 9a.

 

 


Hoi @Frankiep . Heb je iets aan het antwoord van @JanD gehad? Mocht het wel een KPN abonnement zijn, wil ik dat graag weten.