Skip to main content

Het bestaande Telford abonnement is omgezet naar KPN maar het is voor ons niet mogelijk om MB’s onderling te delen. Aanmelden bij mijn KPN is gelukt, een huishouden is aangemaakt, nummers verschijnen in beeld maar zogauw op de link “MB’s delen “ gedrukt wordt, komen wij in een tekstballontje terecht met daarin de link naar MijnKPN om MB’s te delen. Als je daarop klikt, kom je weer in het beginscherm.

 

Het lukt niet om ergens aan te geven hoe je dit kunt doen. Zowel op de mobiel als via de computer lukt het niet.

 

Zwaar frustrerend 

Hoi Marcel en welkom op het forum! Als het hier om een oud Telfort abonnement gaat, dan is het niet mogelijk om hier MB's mee te delen. Dit kan alleen met abonnementen die bij KPN afgesloten zijn. Niet handig dat je in de app steeds in een vicieuze cirkel terechtkomt, maar ik hoop dat je hiermee antwoord hebt! 


Hallo Sanne,

 

Dank je wel voor het antwoord, alhoewel het niet het antwoord is wat ik verwachte of wilde horen. Volgens mij zouden de Telford contracten door KPN overgenomen worden en ik verwacht dan eigenlijk ook dat de functionaliteiten over gaan naar de nieuwe vorm. Helaas is dat dus niet het geval.

 

Is het mogelijk om het Tefort contract over te sluiten naar een KPN contract?? Of zitten daar dan gelijk weer een boel kosten aan?

 

Alvast bedankt voor de reactie

Met vriendelijke groet,

 

Marcel.


Hallo @Marcel_r_Bakker , als je contractvrij bent met je Telfort-abo's kun je met nummerbehoud een écht KPN-abo nemen en met meerdere echte KPN-abo's op 1 huisadres kun je mb's delen, maar dan vervalt wel het meenemen van data van de afgelopen 2 maanden naar de huidige maand zoals nu bij het Telfort-abo het geval is.

Het is maar net wat je voorkeur is.

 


Dat is inderdaad niet het geval, mooier kan ik het helaas niet maken. 😬 Wat een KPN abonnement betreft, daarover heeft JanD al wat tips gegeven zie ik. Echter gaat het dan niet om een aanvraag met nummerbehoud, maar verleng je het abonnement. Er gaan dan dus geen aansluitkosten mee gemoeid. Mocht je verlengbaar zijn, dan kun je dit via de MijnKPN app regelen of via de verlengpagina. Het hangt inderdaad van je wensen af, op deze pagina kun je ons aanbod vinden. 


Reageer