Skip to main content

Ik heb me volgens mij aangemeld voor KPN compleet en kan ik ook aanklikken in de app mijnKPN.

Maar steeds krijg ik onderstaand bericht zonder dat ik kan delen en als ik me probeer aan te melden, zegt KPN dat ik (nog) niet aangemeld kan worden.

 

“Onderling MB's Delen is één van de voordelen van KPN Compleet en KPN Hussel. Met Onderling MB's Delen is het eenvoudig om via MijnKPN MB's naar elkaar te verzenden en/of te ontvangen. Handig als u uw MB-bundel hebt opgebruikt en andere gezinsleden nog MB's over hebben. Dit kost bovendien niets extra en de verzonden MB's kunt u op uw factuur terugzie”

 

 

Hallo @Sjoerd Coolen , ben je een Telfort-klant of een èchte KPN-klant?

Indien het 1e dan kun je géen MB's delen.

 


Dank voor je bericht Jan. Ik ben telfort klant helaas.

 


Hi @Sjoerd Coolen, welkom op ons forum. Ik zie dat @JanD jouw vraag heeft beantwoord. Het klopt inderdaad dat je alleen MB's kunt delen met mobiele abonnementen van KPN. Als je een Telfort mobiel abonnement hebt, wat is overgezet naar KPN, dan kun je geen MB's delen. Wel profiteer je dan nog van de voordelen van Telfort (zoals het meenemen van data naar de volgende maand). Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!


Reageer