Skip to main content

Beste, Ik kan geen mb's delen tussen mijn nummers in dit huishouden. Wel tussen mij en mijn man, maar niet met het 3e mobiele nummer.

Hi @M vd M, welkom op ons forum. Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen. Om MB's te kunnen delen is het noodzakelijk om de nummers aan te melden voor KPN Compleet/Hussel. Daarbij is het alleen mogelijk om MB's te delen met abonnementen die zijn afgesloten bij KPN. Als het een abonnement betreft die is afgesloten bij Telfort en is overgezet naar KPN, dan is het niet mogelijk om hier MB's mee te delen. Dit abonnement kan dan wel gebruik maken van de voordelen van Telfort (zoals het meenemen van MB's naar de volgende maand). Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!


Hoi Ron,

Het 2e nummer heb ik pas afgesloten en is een KPN nummer. 
Ik heb het zojuist gecontroleerd om aan te melden maar dat lukt niet zegt hij, vanwege 1 v.d. 5 redenen.
Als ik mijn kpn open, zie ik mijn 2e nummer erbij staan.
Maar als ik MB's wil delen kan ik dat alleen met het nummer van mijn man.

Bij uw voordelen staat wel het nummer van mijn man mij en kpn thuis maar niet het 3e mobiel nummer.

Hoor graag van je,
Groeten Marion


Dank je wel voor de toelichting. Ik wil dan graag uitzoeken hoe de situatie precies in elkaar steekt. Zou je daarvoor in jouw profiel bij het kopje ‘Persoonlijke opmerkingen’ het betreffende 06-nummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van het IBAN kunnen plaatsen en hier een seintje van kunnen geven? Dan ga ik voor je aan de slag!


Gedaan!
Groeten Marion


Dank je wel voor het aanvullen van de gegevens. Hiermee ben ik direct op onderzoek uitgegaan en ik zie dat het nummer wat eindigt op 797 wel is aangemeld voor de Hussel voordelen. Je zou hiermee dus gewoon MB's moeten kunnen delen. Je geeft echter aan dat er 3 nummers actief zijn op jouw adres, maar ik zie er 2 aangemeld voor de voordelen van KPN Compleet/Hussel. Zou je voor de volledigheid nog het 3e nummer kunnen noteren in jouw profiel en hier weer een seintje van kunnen geven? Dan heb ik alle gegevens compleet en ga ik voor je aan de slag!


Gedaan!


Dank je wel! Ik ben direct op onderzoek uitgegaan en ik zie dat het nummer wat eindigt op 851 nog niet is aangemeld voor de voordelen van KPN Hussel. Dit heb ik alsnog gedaan. Op het moment dat de registratie is voltooid, ontvang je hier ook een sms’je over en vanaf dat moment kun je ook met dit nummer MB's delen. Laat je weten of het lukt om MB's te delen met alle nummers? Ik hoor het graag van je!


Vanmiddag mb's gehusseld en een sms gehad. Dus ik denk dat ik geweldig ben geholpen zo!
Dankjewel Ron.

Groeten Marion


Dank je wel voor de update. Goed om te horen dat het nu lukt om MB's te delen met alle nummers! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden. :relaxed:


Reageer