Skip to main content

wil mb's delen maar krijg het 06nummer van mijn zoontje niet op Mijnkpn? Hij geeft elke x melding dat gegevens niet kloppen.

 

Hoi @Joer40. Welkom op het KPN Forum. Wat jammer dat je geen mb's kan delen met jouw zoon. Ik zal voor jou uitzoeken waarom het op dit moment niet lukt. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer(s) willen achterlaten in jouw KPN Forum profiel? Het 06-nummer kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


ingevuld. 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het nummer van jouw zoon toegevoegd aan je KPN Compleet/Hussel huishouden. Zou je willen testen of het nu wel lukt om mb's te delen?


Hij doet het. Super bedankt voor de snelle reactie. Mijn man heeft van de week bijna 1 uur aan de telefoon gezeten, een medewerker zou het in orde maken maar helaas.

Nogmaals bedankt 


Jammer dat het van de week niet is gelukt, maar goed om te lezen dat het nu wel is gelukt. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. :blush: