Skip to main content

MB's delen lukt niet

• September 21, 2020
  • 1457 reacties
  • 15430 keer bekeken
MB's delen lukt niet
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1457 reacties

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@FM51 Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

Dan kijk ik graag of ik iets voor je kan betekenen! 

• Deelnemer
  • November 17, 2021

ik probeer mb te delen met mijn kind. we hebben beide kpn et ook internet thuis van kpn. maar als ik mijn nummer kies dan kan ik haar nummer niet kiezen als ontvanger van de data. ik zie ook dat ik al een mijn kpn heb en weet noet waroom het niet werkt

*admin: verplaatst naar verzameltopic

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Emilie91. Welkom op ons forum!
Ik heb je reactie verplaatst naar dit verzameltopic.
In het startbericht helemaal bovenaan kun je alles vinden over MB's delen.

Ik vermoed dat een van de nummers nog niet goed aangemeld is voor de KPN Hussel korting.
Op de pagina “Check je voordeel” kan je een huishouden starten of een nieuw nummer toevoegen aan jouw KPN Compleet/Hussel huishouden.

• Deelnemer
  • November 17, 2021

Hallo,

dak heb Ik al gedaan. Ik probeer de nummers aan te melden maar het zegt dat Ik ben al aangemeld voor beide telefoon nummer. En Ik zie ook haar nummer als Ik wil mb delen maar het werkt niet.

verder hulp graag.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@Emilie91 ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

• Deelnemer
  • November 17, 2021

Heb ik net gedaan 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@Emilie91 de nummers stonden nog niet aangemeld. Ik heb ze nu aangemeld en het zou nu moeten werken! :blush:

• Deelnemer
  • November 17, 2021

Oh sorry Ik dacht dat Ik had dit goed gedaan. Bedankt voor de hulp. Nog een fijne dag

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Graag gedaan hoor, jij ook!

@Deborah luciano 3, ah top, ik heb hem meteen toegevoegd. Het zou nu wel moeten werken!

Ik heb er weer een die niet gekoppeld wordt :)

kan je me nog een keer helpen? Nu het nummer met 062446….

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Auteur
  • Moderator
  • November 17, 2021

@Deborah luciano 3, ah top, ik heb hem meteen toegevoegd. Het zou nu wel moeten werken!

Ik heb er weer een die niet gekoppeld wordt :)

kan je me nog een keer helpen? Nu het nummer met 062446….

@Deborah luciano 3 Ik heb het nummer zojuist toegevoegd aan jouw Hussel huishouden. :blush:

• Deelnemer
  • November 18, 2021

Dankjewel:blush:, Is geregeld @Elvira123. Het betreffende nummer ontvangt een sms ter bevestiging. Zodra die ontvangen is kunnen jullie onderling MB's delen.

tot op heden krijg ik nog steeds het betreffende nummer niet te zien om MB's mee te delen.
Is er alsnog iets fout gegaan? 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Elvira123, ik zie dat het bij een van de nummers inderdaad nog niet actief is geworden. Ik heb een ticket aangemaakt voor mijn collega's om hier nog even naar te kijken!

• Deelnemer
  • November 20, 2021

Hallo, ik probeer mijn moeder toe te voegen aan ons huishoudenapp. Ze heeft nu ongeveer een 1.5 week een kpn abnonoment maar ik kan geen mbs met haar delen. 

Ik heb haar al een paar X aangemeld bij "check je voordeel" pagina. Maar die geeft ook steeds aan dat dit niet lukt.

Het nummer begint met 06158... En staat als het goed is aangemeld op ons adres. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 20, 2021

Hoi @Nynke1998, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na, zou je ook het volledige 06-nummer aan je KPN profiel willen toevoegen en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

• Deelnemer
  • November 20, 2021

Gelukt! Denk ik :) met het 06 van mijn moeder in de opmerkingen

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 20, 2021

Staat er nu bij als het goed is! Zouden jullie het eens willen testen? :slight_smile:

• Nieuwkomer
  • November 20, 2021

Hallo, Probeer het al een tijdje, profiel zojuist ingevuld met alle informatie. Het gaat om de 06 nummers in de persoonlijke informatie.

• Deelnemer
  • November 20, 2021

Gelukt, bedankt! 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 21, 2021

Gelukt, bedankt! 

Top :blush:

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 21, 2021

Hallo, Probeer het al een tijdje, profiel zojuist ingevuld met alle informatie. Het gaat om de 06 nummers in de persoonlijke informatie.

Jullie abonnementen waren nog niet aan elkaar gekoppeld, waardoor er nog geen voordelen zoals Mb's delen actief waren. Ik heb ze daar nu voor aangemeld, Mb's delen zou vanaf nu moeten lukken :blush:

Dick Bijnen
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • November 22, 2021

Ik heb al 2x mb' S gedeeld met mijn zoon 1x vanaf mijn toestel en 1x vanaf mijn vrouw haar toestel maar deze zijn niet aangekomen. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Dick Bijnen, welkom! Hoe heb je deze opdracht tot het delen van MB's gegeven? En heb je ook geen sms gekregen dat de MB's gedeeld zijn? Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer en onder de persoonlijke opmerkingen het telefoonnummer van je zoon zetten? Dan kijken we er naar. 

• Nieuwkomer
  • November 23, 2021

Ik heb sinds kort 2 mobiele abonnementen op mijn adres. Een hussel en een unlimited data abonnement. 
Heb geprobeerd om deze op te geven voor compleet zodat ik mb’s kan delen. Echter krijg ik het niet voor elkaar om het te koppelen. 

hoe kan ik regelen dat ik mb’s kan delen? 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • November 23, 2021

Goedemorgen @IlseN! Ik heb je bericht samengevoegd met dit bestaande topic, goed dat je via ons forum even aan de bel trekt!

Omdat het koppelen van de abonnement je niet gelukt is, heb ik het voor je in orde gemaakt! :blush: Per e-mail en SMS volgt er nog een bevestiging en dan kun je onderling MB's delen met jouw abonnementen!