Skip to main content

Beste medewerker van KPN, zou u ook voor mij kunnen kijken wat het probleem is bij het delen van mb's?

Alvast bedankt! 

Hoi @Skippy180, welkom op het forum! Natuurlijk. 😄 Wat gaat er precies mis als je MB's wilt delen? Heb je de nummers waar het om gaat aangemeld voor de Hussel voordelen? Zo ja, wil je in je forumprofiel dan ook de nummers noteren waar het om gaat? Die kun je onder Persoonlijke opmerkingen kwijt. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit! 


Ik alles aangevuld in de opmerkingen. Ik zie wel beide nummers staan, maar kan niet delen. 


Ik zie de 06-nummers nog niet terug, heb je op opslaan geklikt nadat je ze in had gevuld? Ik heb trouwens een eigen topic voor je vraag aangemaakt voor het overzicht. 🙂

Ik zag trouwens wel dat de 06-nummers die bij de klantnummers in je profiel horen nog niet aan waren gemeld voor de Hussel voordelen. Dit heb ik zojuist gedaan, je ontvangt een SMS wanneer de aanmelding afgerond is. Wil je laten weten of het daarna wel lukt om MB's te delen? 


Dankjewel Sanne, volgens mij had ik wel opgeslagen, maar de Hussel had ik inderdaad niet ingevuld. Heb inmiddels de sms ontvangen en de eerste mb's zijn gedeeld. Bedankt voor de snelle service. 


Super! Fijn dat het gelukt is. 😁 Graag gedaan!