Skip to main content

Ik heb ook hetzelfde probleem, kom steeds in een loop terecht en kan geen nummer kiezen om mee te delen.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt 

Beste @Dja, welkom! Heeft het eerder wel gewerkt? Ben je wel deel van het Hussel ‘huishouden’ en heb je geen oud-Telfort abonnement? Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres, klantnummer(s) en de betreffende 06-nummer(s)? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 


Ik heb mijn forum profiel aangepast en ik had voorheen een Telfort abonnement, maar huidige abonnement is van kpn. 
ik kom steeds in een loop of ik meer info wil en kan geen nr kiezen met wie ik MB’s wil delen


Ik heb mijn forum profiel aangepast en ik had voorheen een Telfort abonnement, maar huidige abonnement is van kpn. 
 

Dit is het ‘probleem'. We hebben de Telfort abonnementen 1 op 1 overgenomen. Dat betekent dat je bijvoorbeeld nog steeds jouw MB's twee maanden mee kunt nemen. Helaas betekent het ook dat je geen MB's kunt delen. Het klopt dat dit wel aangegeven wordt in MijnKPN, mijn excuses voor de verwarring in dezen! Op het moment dat je gaat verlengen naar een Hussel abonnement, kan je wel gebruik maken van MB’s delen.