Skip to main content

Ook mij lukt het sinds kort niet meer om MB’s te delen net m’n tweede abonnement ( mifi router) . Dit is nadat de app een andere layout heeft gekregen ! Ik doorloop de stappen in de app en selecteer het nummer waarnaar ik wil delen . Vervolgens druk ik op delen maar er gebeurd niks! Het ‘delen vlak’ blijft grijs ! 

*Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt. 

Hallo @Stardiver , misschien die mifi sim in een smartphone plaatsen omdat er misschien interactie nodig is?


Hallo @Stardiver , misschien die mifi sim in een smartphone plaatsen omdat er misschien interactie nodig is?

Probleem is alweer opgelost! Bedankt. De app is onlangs veranderd en  heb  zelf een verkeerde handeling gedaan 🥴 . 


Hoe kan het toch nog zo zijn in deze tijd dat er zoveel problemen zijn , denk dat ik het weet er kan te veel bij de KPN, en al de instellingen die gewone mensen moeten instellen om iets voor elkaar te krijgen kost veel tijd nog niet zo lang geleden hadden we spullen in huis daar zat een aan en uit knop op waar zijn die gebleven !


Ik kan nog steeds geen Mb delen, kan iemand bij de KPN kijken wat de reden in dat dit niet aanheb van alles al geprobeerd maar niets lukt ….HELP. 


Ik kan nog steeds geen Mb delen, kan iemand bij de KPN kijken wat de reden in dat dit niet aanheb van alles al geprobeerd maar niets lukt ….HELP. 

Hallo @Bladmoes , ik begrijp uit eerdere reacties dat je een TFT-klant bent die automatisch is overgezet naar KPN, klopt dat nog of ben je inmiddels een ‘echte’ KPN-klant?

Indien het 1e, dan val je nog onder de TFT-voorwaarden en kun je data van de afgelopen 2 maanden meenemen naar de huidige maand en géén MB's delen.

Indien het 2e, dat kun je géén overgebleven data meer meenemen, maar moet je MB's kunnen delen binnen je huishouden als andere mensen binnen je huishouden ook een ‘echt’ KPN-abo hebben.

 


Ok. eindelijk een goede uitleg is mijn nog nooit verteld heb ik al die moeten gedaan voor niets bedankt gr . Ton