Skip to main content

Mijn zoon heeft een kids Sim. Deze zie ik in de app. Ik wil mijn mb’s met hem delen, maar het lukt niet.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Precies hetzelfde bij ons. Blijkbaar kan alleen de klantenservice het oplossen, maar geen idee hoe die te bereiken


Misschien dat het met “een huishouden maken” te maken heeft. Ik ben nog aan het zoeken.

in de app lijkt het zo makkelijk. Ik zie mijn nummer en dat van mijn zoon. Onder beide nummers kun je op een knop “mb’s delen” klikken, maar vervolgens zie ik alleen een pagina met uitleg en blijf ik in een rondje gaan.


Hoi @Femke Waldeck, @CBAB. Is het jullie al gelukt om een Hussel Huishouden aan te maken en MB's te delen. Als het nog niet gelukt is, dan hoor ik dat graag. Laat je in dat geval je naam, postcode, huisnummer en mobiele nummers achter in het KPN Forum profiel? Dan kan ik het voor je uitzoeken. 


Het was een enorme zoektocht en veel proberen, maar het is gelukt!


@Femke Waldeck Wat goed om te lezen dat het is gelukt. @CBAB Heb jij alle diensten al aangemeld en kan je MB's delen


Hi Vikash, nee helaas nog niet


Hi Vikash, nee helaas nog niet

Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummers achterlaten in het KPN Forum profiel. Jouw mobiele nummer mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik voor je uit waarom je op dit moment nog geen MB's kan delen. 


@CBAB Ik zie dat je jouw postcode en huisnummer hebt achtergelaten en heb een mobiel nummer dat nog niet aangemeld was voor de Hussel voordelen toegevoegd aan jouw Hussel huishouden. Lukt het nu wel om MB's te delen?


Yes gelukt! Thx Vikash!


Graag gedaan!:blush: