Skip to main content

L.s.

 

Ook bij mij lukt het niet om mbs met kind te delen. Zie alles in mijn KPN staan, ook de activatie meermaals geprobeerd zonder succes.

graag hulp?

 

mvg,

Paul

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemorgen @PaulKrijnen, begrijp dus dat je zelf al hebt aangemeld via: Aanmelden KPN Hussel 
Als dat geen soelaas biedt, vul dan jouw profiel in en geef mij even een seintje. Dan ga ik het voor je controleren en indien nodig oplossen. 


hoi Jeroen,

Ja aanmelden lukt niet(krijg standaard scherm waarop staat dat het niet is gelukt). Zowel ik als mijn vrouw kunnen wel elkaar MB's geven, maar beiden kunnen wij niet het kids abonnement van ons kind zien.

Het abonnement staat wel in mijnkpn app, maar als ik wil delen is hij nergens te bekennen.

 

Had Profiel al ingevuld.

mvg,

Paul

Goedemorgen @PaulKrijnen, begrijp dus dat je zelf al hebt aangemeld via: Aanmelden KPN Hussel 
Als dat geen soelaas biedt, vul dan jouw profiel in en geef mij even een seintje. Dan ga ik het voor je controleren en indien nodig oplossen. 

 


Goedemorgen @PaulKrijnen, ik heb de KidsSim boor jullie aangemeld. Als het goed kunnen jij en je vrouw nu MB's delen met dat 06 nummer. 


Goedemorgen @PaulKrijnen, ik heb de KidsSim boor jullie aangemeld. Als het goed kunnen jij en je vrouw nu MB's delen met dat 06 nummer. 

hoi Jeroen,

 

heb het getest en het werkt, heel erg bedankt voor de hulp!!